środa, 30 października 2013

RECENZJA PODKŁADU REVLON COLORSTAY 180 Sand Beige

Hej,
Dzisiaj przybywam z pierwszą recenzją. Długo zastanawiałam się jaki kosmetyk wam dogłębnie przedstawić i padło na podkład, bez którego bym nie przeżyła.
To Mój typ Kosmetyku Must Have !!!


Podkład COLORSTAY marki REVLON,to kultowy produkt doceniony i uwielbiany przez milion Kobiet na świecie. Podkład jest wyjątkowo trwałym kosmetykiem, który utrzymuje się na twarzy nawet do 24h. Fluid zapewnia perfekcyjne krycie, kamufluje nawet najbardziej problematyczne niedoskonałości cery, nie tworząc niepożądanego "efektu maski". Nie brudzi przy tym ubrań,nie ściera się i nie zmienia swojego koloru nawet po intensywnym pudrowaniu twarzy. Dzięki opatentowanej technologii SoftFlex zapewnia komfort długotrwałego i naturalnego wyglądającego makijażu przez cały dzień i bez zbędnych poprawek.



 Podkład jest przeznaczony dla cery tłustej i mieszanej perfekcyjnie nadaje matowe wykończenie makijażu, utrzymuje cerę zmatowioną przez wiele godzin. Unikatowa formuła zawiera ekstrakty roślinne oraz proteiny jedwabiu, które uwalniając się w ciągu dnia dają poczucie lekkości i wyjątkowego komfortu. Podkład dodatkowo zawiera witaminę A i E, które wygładzają skórę oraz chronią ją przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Filtr SPF 6/15 chroni przed promieniowaniem UV, jakże istotnym w przypadku, gdy Nasze kremy go nie zawierają. Podkład nie zatyka porów, jest beztłuszczowy. Bardzo ładnie wygląda na twarzy.





Jestem zadowolona :) Podkład ma lekką konsystencję, która dobrze się rozprowadza na twarzy, nie pozostawiając niedociągnięć. Podkład dopasowuje się do koloru twarzy, zakrywa wszelkie niedoskonałości, dobrze matuje i utrzymuje się co najmniej 12 godzin - co do zapewnianego przez producenta 24- godzinnego krycia nie jestem pewna, gdyż jeszcze nigdy tak długo nie miałam go na sobie.

Jak dla mnie, póki co jest IDEALNY i śmiem twierdzić, że to podkład najlepszy jaki miałam do tej pory w swoim życiu Jak każda kobieta, potrzebuję zmian i szukam jego godnego zastępcy, ale jak narazie nie udało mi się znaleźć

                          
Moja ocena to: 5,9/6. :)
Drobny minusik za brak pompki :P

<3

Brak komentarzy: