poniedziałek, 19 sierpnia 2013

TRĄDZIK, CZYLI WALKA Z WIATRAKAMI

Walka z trądzikiem? Czy wygrałam tą walkę? Przez pewien czas miałam z tym spokój dzięki kuracji przepisanej przez dermatologa. Jednak po odstawieniu leków wszystko wróciło. Tradzik zaczął się u mnie mniej więcej w wieku 12 lat, czyli ponad 10 lat temu. Leczyłam się u dermatologa, z czasem u kosmetyczki, nawet i ginekologa.. No i u każdego dowiedziałam się czegoś nowego na ten temat. Ja sama złożyłam to jakoś do kupy, dodałam do tego kilka swoich pomysłów, wiele dowiedziałam się na YT i tak oto drogą dedukcji sama próbując sobie pomóc znalazłąm kilka produktów do twarzy, którymi próbowałam sobie pomóc. Nie chciałąm sięgać po antybiotyki, czy leki doustne. Tak już radzę sobie kilka lat. Ale w ostatnich dniach postanowiłam, po kilku latach nie odbywania żadnych kuracji, udać się do dermatologa. Myślę, że moja skóra na twarzy zmieniła się. Jestem starsza, więć pewne zmiany są zauważalne. Trądzik już nie jest tak "duży" jak kiedyś. Zmalał i zmieniła się jego forma. Kiedyś pokryta była nim prawie cała twarz. Dziś to pojedyńcze krostki w oklicy nosa, na policzkach i w oklicach żuchwy, oraz małe grudki w okolicy ust i żuchwy. Po wizycie u dermatologa, jestem mile zaskoczona. Dermatolog dał mi wiele cennych wskazówek i pocieszył, że zmiany skórne są małe i łatwe do zlikwidowania. Nadal mogę używać kosmetyki, któymi jak dotąd sobie radziłąm. Dodatkowoprzy jego zaleceniu, powróciłam do stosowania Zinerytu, który kiedyś u mnie się dobrze sprawdzał, a także otrzymałąm tabletki doustne, oraz maść do stosowania punktowego.  Jakie będą efekty ? Przekonam się pewnie za jakiś czas. Niby wielkiego problemu z trądzikiem nie mam, ale chciałabym się tego pozbyć raz na zawsze. Pozostaje mi czekać na rezultaty, oby pozytywne:) A czego do tej pory używałam i nadal będę, pokażę wam niżej:

                            Moja twarz podczas użycia żelu (maści) BENZACNE 100mg/g. Biały ciapek:P
 Maść nagietkowa wspaniałe ukojenie w stanach zapalnych skóry, w gojeniu niewielkich zranień. Ja osobiście używam jej najczęściej pod oczy, gdy czuje, że moja skóra w tych obszarach jest przesuszona.
 Benzacne, żel do stosowania punktowego na trądzik. Pozostawiony na noc na twarzy, pomaga likwidować dość duże wypryski, grudki, blizny i zmiany trądzikowe.
 IWOSTIN Krem na naczynka na noc. Przeznaczony jest do skóy naczynkowej, zaczerwienionej i wrażliwej. Ponadto jest hipoalergiczny. Używam go na noc i tylko w obszarze zaczerwienionych naczynek na policzkach i tuż koło nosa. Przy systematycznym używaniu, pomaga zniwelować zaczerwienienie.
 IWOSTIN płyn micelarny oczyszczający. NIe kupiłam go sama. Dołączony był do kremu na naczynka. Dobrze oczyszcza twarz, myślę, żę dobrze spisuję się ze swoim "bratem" kremem. Używam w zastępstwie za tonik.
 Sok z jeżówki. Preparat doustny, który zakupiłam za niewielkie pieniążki w aptece. Nie używam go doustnie, choć jest jego takie przeznaczenie. Smaruję sobie jego niewielką ilością twarz. Dobrze oczyszcza, daje ukojenie w uczuciu swędzenia na twarzy, przy dużej ilosci krostek. Sok ten zakupiłam, po zachwytach na YT i Wizażu. Sprawdza się u mnie bardzo dobrze.
 OLAY active hydrating. Żel nawilżający, który używam na dzień pod makijaż. Jego konsystencja jest wspaniała. Uwielbiam go uzywać. Wspaniale się wchłania i jest znakomitą bazą pod makijaż dla cer tłustych z tendencją wbłysku w strefie T.
 Żel Floslek pod oczy. Bardzo fajny. Daje ukojenie i fajnei nawilża.
 La Roche Posay EFFACLAR A.I. Stosujemy miejscowo aż niedoskonałości znikną. Effaclar A.I. może być stosowany przed nałożeniem makijażu. Nie zatyka porów.

 EVELINE Płyn Micelarny do zmywania makijażu
 Woda termalna Uriage
VICHY NORMADERM żel do mycia twarzy. Mój ukochany 

<3

Brak komentarzy: